شوی تبلیغاتی مصی در سالن خالی با یکدست لیوان‌ شسته

عکس | سخنرانی برای ارواح

تصویری از «مصی علینژاد» با نشان دادن عکس مرحومه مهسا امینی در سازمان ملل و درست در جایگاهی که سخنرانی‌های رسمی مقامات کشور‌ها صورت می‌گیرد در صفحه او و «رفیق رسانه‌»هایش منتشر و اینطور وانمود شده که او در جایگاه ویژه سخنرانی کرده و از قضا تصویر مهسا را هم به حضار نشان داده است ولی وجود صندلی‌های خالی در سالن و البته وجود سینی لیوان‌های تازه شسته شده در پشت سر او به سوژه‌ای مسخره‌آمیز در فضای مجازی تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۴۰۶۵۴۸

به گزارش جام جم آنلاین، برخی می‌گویند علینژاد فقط برای یک کار تبلیغاتی در مقابل دوربین‌ها به پشت تریبون ویژه سازمان ملل رفته، برخی اعتقاد دارند این عکس پیش یا بعد از مراسم و در سالن خالی گرفته شده و برخی هم می‌گویند پای فتوشاپ در میان است.

عکس | سخنرانی برای ارواح

با تماشای فیلم کامل این نشست، مشخص مصی علینژاد در نشست به اصلاح روزنامه‌نگاران، هیچگاه برای سخنرانی به سکوی تریبون اصلی نرفته و اصلا اجازه چنین کاری را نداشته است.

سازوکار این برنامه اینطور بوده که افراد دعوت شده به صورت نوبتی و در گروه‌های ۶-۷ نفره وارد سالن می‌شوند و در قسمت پایینی (و نه قسمت سخنرانان ویژه که علینژاد در آنجا عکس گرفته است) دقایقی وقت دارند تا صحبت کنند و از همانجا نیز خارج شده‌اند. حتی در برنامه زمان‌بندی شده این برنامه نیز چیزی از سخنرانی جداگانه علینژاد دیده نشده است.

مورد دیگری که جای ابهام دارد، این است که چرا صندلی‌‌های پشت سر مصی علینژاد خالی است، این موضوع شائبه تبلیغاتی بودن این عکس را در سالن خالی تقویت می‌کند.

البته در این مورد می توان کج‌سلقگی عکاس را هم مدنظر داشت که سینی لیوان‌های شسته شده را موقع عکس‌برداری از آنجا برنداشته است.

مصی علینژاد خودش اعلام کرده عکس مهسا را در همان تریبونی که رئیسی تصویر حاج قاسم سلیمانی را بالا برده است، به نمایش گذاشته است تا مرحله جدیدی از خودبزرگ‌پنداری را در سطح سازمان ملل اجرا کند! شاید برای اینکه از لحاظ بصری این مساله را در ذهن مخاطب ثبت کند که من در قد و قواره‌های رئیس جمهور بعدی ایران در فردای آزادی! هستم.

حرکتی که بیشتر شبیه به یک شو تبلیغاتی است که البته عجولانه و نابالغ صورت گرفته تا دستمایه تمسخر در فضای مجازی شود. با حضور صندلی‌های خالی و لیوان‌های شسته و یک عکاس حواس‌پرت!. 

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها